Premýšľate o tom, ako vylepšiť svoje podnikanie? Zvažujete, či Vám on-line rezervačný systém bude dobrým pomocníkom? Skúšate rôzne ponuky rezervačných systémov a vyberáte tú najvhodnejšiu? Prinášame Vám tu niekoľko základných otázok a odpovedí, ktoré by Vám mali s rozhodovaním pomôcť. Máte nejakú ďalšiu otázku? Napíšte nám, pozrite sa do manuálu alebo využite on-line chat ...
ZÍSKAŤ ZADARMO a začať používať
Termíny pre rezerváciu je možné vytvárať tak, aby jednotlivé miesta, zamestnanci či služby boli ponúkané oddelene. Pri zadávaní rezervácie cez systém reenio tak uvidí Váš zákazník meno pracovníka a jeho fotku (tá nie je povinná) a môže si vybrať, ku komu sa objedná.
Systém taktiež dokáže (podľa nastavenia) sledovať termíny rezervácií a blokovať také termíny, ktoré sa krížia. Nikdy sa preto nestane, že by sa jeden zákazník objednal k dvom pracovníkom alebo jeden pracovník bol objednaný dvoma zákazníkmi.
Áno, vo Vašom prípade nevyplníte v nastaveniach termínu informáciu o cene, prípadne uvediete len informácie o cenách do informačného popisu. Máte teda možnosť všetko nastaviť podľa vlastného uváženia a na základe Vášho obchodného modelu a podmienok.
Prvotné nastavenie Vám bude trvať len chvíľku! Záleží samozrejme na type Vášho podnikania a rozsahu ponuky, respektíve termínov. Avšak podľa našej skúsenosti a spätnej väzby od našich klientov sa čas potrebný pre prvotné nastavenie a spustenie rezervácií najčastejšie pohybuje od 30 minút do 2 hodín. Prvotné nastavenie by sme prirovnali k založeniu profilu na sociálnej sieti. Je to veľmi jednoduché a užívateľsky prívetivé. Nie je sa teda čoho báť!
Navyše nie je potrebné nastavovať všetky informácie a všetky termíny hneď naraz. Väčšinu vecí môžete nastaviť postupne, a časom pridávať ďalšie služby a termíny.
Jednoducho povedané, čas, ktorý venujete prvotnému nastaveniu, sa Vám v priebehu jedného týždňa vráti, a to v podobe úspory času, ktorý teraz trávite osobnou alebo telefonickou rezerváciou a hľadaním voľného termínu v diári pre zákazníkov.
Ak už navyše máte databázu alebo zoznam svojich zákazníkov napr. v Exceli, nie je problém ich importovať do systému, čo ešte viac uľahčí prvotné rozbehnutie celého systému.
Prostredie rezervačného systému je veľmi príjemné a intuitívne. Obsluha a správa rezervácií pre Vás bude úplne jednoduchá. Aj menej technicky zdatný človek to zvládne bez väčších ťažkostí. Budete mať tiež k ruke tiež našu podporu, takže v prípade problémov alebo nejasností, nie je problém sa na nás obrátiť.
Samozrejme! Rezervačný systém reenio Vám dokonca z časti môže webové stránky nahradiť.
S rezervačným systémom reenio máte možnosť si veľmi jednoducho a rýchlo vytvoriť vlastnú rezervačnú webovú stránku, kde môžete mať, okrem rezervačného kalendára, taktiež základné informácie o firme a ponúkaných službách.
Zároveň môžete u jednotlivých služieb uviesť doplňujúce informácie, napr. priamy kontakt na zamestnanca, fotografie alebo mapu miesta poskytovania služieb. Stránka je responzívna, čo znamená, že je prispôsobená aj pre mobilné zariadenia.
Áno, rezervačná stránka reenio je štandardne prístupná na samostatnej adrese (neco.reenio.sk, rezervacia.vasafirma.cz, vasarezervacia.cz, apod.).
Avšak rezervačný formulár môžete prepojiť aj so svojou už existujúcou webovou prezentáciou! Prepojenie nie je nijako technicky závislé na spôsobe prevádzky súčasného webu, len je potrebné vložiť jednoduchý kód do stránok. Môže sa jednať o rezervačné tlačidlo (rezervačný kalendár sa otvorí samostatne) alebo o priame prepojenie rezervačného kalendára do webu (návštevník je potom stále vizuálne na Vašom webe). Síce to znie technicky zložito, ale verte, že to náročné nie je. Prípadne sa môžete obrátiť na našu podporu alebo známeho, ktorý sa vo weboch trochu orientuje!
Záleží iba na veľkosti Vášho podnikania a na množstve rezervácií. Náročnosť je priamo úmerná veľkosti podnikania, avšak začína na jednotkách minút.
Na druhú stranu sa ale nemusíte báť, že by ste miesto podnikania skysli u správy rezervačného systému a nerobili už nič iné. Systém reenio Vám má v prvom rade pomôcť zrýchliť všetky postupy vo firme.
Pružná pracovná doba nie je prekážkou. V administrácii vždy nastavíte tie dni a tie hodiny, kedy chcete pracovať, ponúknuť časový priestor pre objednávanie zákazníkov. Nastavenie a správa Vám zaberie len pár minút. Nemusíte sa teda báť, že by Vám zákazníci určovali Vašu pracovnú dobu.
Všetko je o nastavení. Naopak s rezervačným systémom získate výhodu v jasnom prehľade o svojom čase a zákazníkoch.
Nie je lepšie nechať zákazníka, nech si sám vyberie, aký spôsob rezervácie je pre neho najpríjemnejší?
Využívanie rezervačného systému reenio a telefonické objednávky sa nevylučujú! Naopak sa tieto dve možnosti skvele dopĺňajú.Zložité dohováranie sa na termíne po telefóne, ktorý vyhovuje obom stranám, tak absolútne odpadáva a Vy konečne získate podnikateľskú slobodu.
V rezervačnom systéme Váš zákazník uvidí, kedy máte voľno a sám si vďaka tomu jednoducho nájde pre seba najvhodnejší termín. Detaily poskytovanej služby potom môžete dohodnúť buď osobne alebo telefonicky. To už záleží na Vás a na tom, čo Vám viac vyhovuje. V rezervačnom systéme totiž uvidíte novú rezerváciu a môžete tak zákazníka sami kontaktovať (e-mailom, SMS, telefonicky).
Telefonické objednávky sami zapíšete do administrácie rezervačného systému reenio. Vytvorenie takejto rezervácie je jednoduché ako facka (možno prirovnať k vytvoreniu udalosti v kalendári).
Pokiaľ budete rezerváciu vytvárať vo väzbe na e-mail zákazníka, môžete mať navyše prehľad o celej jeho histórii. Ak sa Váš zákazník registruje s rovnakým e-mailom, všetky jeho rezervácie (bez ohľadu na to, či ich vytvoril on sám alebo Vy v rámci administrácie pri telefonickom objednaní) bude mať v systéme prístupné aj spätne.
Obávate sa zbytočne! Rezervačný systém reenio funguje v cloude ako služba (využívame technológie spoločnosti Microsoft). Nie je teda potrebné nič inštalovať, ani kupovať servery či iné náročné vybavenie. Stačí Vám dnešný bežný počítač (alebo iné moderné zariadenie) s pripojením na internet a moderný prehliadač.
Kedykoľvek môžete kontaktovať našu podporu prostredníctvom e-mailu alebo online chatu. Budeme sa Vám plne venovať, a to ako z pohľadu technických otázok správneho nastavenia systému, tak aj hlásenia chýb či návrhov na vylepšenie. Navyše si môžete otvoriť stránky s návodmi (otáznik v pravom hornom rohu systému).
Systém reenio neustále vyvíjame, a to ako z pohľadu výkonu, ako aj z pohľadu nových funkcií. Svoju požiadavku na novú funkciu môžete zadať do Knihy prianí. V nej môžu všetci používatelia systému reenio hlasovať a funkcie, ktoré by sa hodili aj im, zaradíme do plánov rozširovania.
Nie je nič jednoduchšie, ako sa zaregistrovať a počas niekoľkých málo minút systém zadarmo vyskúšať (nastavovať a rezervovať).
Systém totiž máte k dispozícii v režime FREE, kedy nie ste nijak zásadne obmedzení funkcionalitou ani časom (žiadna skúšobná verzia na 30 dní), ale iba niektorými prevádzkovými parametrami. Môžete si tak vyskúšať celý systém, či Vám aj Vášmu podnikaniu bude vyhovovať.
Dokonca ho môžete začať ihneď používať pre reálne rezervácie svojich klientov. Ak vyčerpáte nastavené obmedzenia bezplatnej verzie, môžete plynule prejsť na niektorý z vyšších balíčkov. Vaši zákazníci si toho ani nevšimnú.
Vďaka nášmu rezervačného systému môžu Vaši zákazníci vykonať rezervácie aj bez registrácie. Musia síce pri každej rezervácii zadávať údaje opakovane, ale nemusia si pamätať heslo k ďalšiemu účtu. Myslite len na to, akým spôsobom chcete so zákazníkmi ďalej pracovať.
Aj s tým Vám náš rezervačný systém pomôže! Systém totiž ponúka možnosť nastaviť si špecifické formuláre, ktoré k rezervácii potrebujete. Tie sa stanú súčasťou Vášho rezervačného formulára. Tam si môžete definovať vlastné typy informácií, ktoré chcete pri rezervácii získať a následne ich ďalej v rámci rezervácie spracovávať (prezerať, exportovať). Dokonca je možné na základe parametrov vlastného formulára ovplyvňovať celkovú cenu rezervácie!
Áno a je to jednoduché! Pomocou exportu kontaktov zo systému a s využitím systémov tretích strán (napr. SmartEmailing). Vďaka tomu môžete svojim zákazníkom jednoducho rozosielať newslettre alebo sa im pripomenúť, ak už u Vás dlho neboli. A nezabudnite na nich s nejakou výhodou k ich meninám alebo narodeninám!
Pamätajte na ochranu osobných údajov, podmienky poskytovania služieb a obchodný model. To sú tri dôležité veci, ktorými chránite nielen svoje podnikanie, ale aj záujmy svojich zákazníkov. Viac sa môžete dozvedieť v nápovede systému.
Žiadnu paniku! Stačí si otvoriť administráciu systému reenio a pozrieť sa, kedy máte voľný termín. Celý tento postup zaberie chvíľku a vy budete mať v termínoch stále poriadok. Na žiadneho zákazníka nikdy nezabudnete.
Áno, môžete využívať našu mobilnú aplikáciu pre odbavovanie rezervácií. Tú si stiahnete z Google Play alebo App Store do svojho mobilného zariadenia (Android). Priamo na mieste potom môžete rýchlo kontrolovať stav konkrétnych rezervácií a zároveň vykonávať zmenu ich stavu. Ak si navyše aktivujete generovanie čiarových alebo QR kódov, stačí len namieriť fotoaparát telefónu (alebo iné zariadenie pre čítanie kódov) na kód zaslaný v rezervačnom emaile a aplikácia okamžite zobrazí detail konkrétnej rezervácie, a to vrátane ďalších podrobností.
Áno, spolupracujeme s platobnou bránou GoPay, takže nie je problém realizovať priamo on-line platby od svojich zákazníkov, a to vrátane zaistenia EET. Stačí mať zriadenú platobnú bránu u GoPay a len prepojiť rezervačný systém a vašu bránu. Okrem priamych on-line platieb je v systéme rovnako možné využívať tzv. zákaznícky kredit. Dokonca je možné výslednú cenu rezervácie aj modifikovať zákazníkom, a to pomocou vlastných rezervačných formulárov, napr. zľava pri členstve v klube, cena za doplnkové služby naviac, atď.
Áno, rezervačný systém vystupuje v úlohe spracovateľa údajov a ponúka sadu funkcií, ktoré uľahčia a zefektívnia správu a ochranu osobných údajov zákazníkov. Medzi takéto funkcie patrí napr. správa súhlasov jednotlivých zákazníkov, automatické mazanie/anonymizácie osobných údajov v čase alebo možnosť prístupu zákazníkov k svojim údajom. Pri implementácii a napĺňaní požiadaviek GDPR spolupracujeme s renomovanou právnou kanceláriou. Avšak, vždy je potrebné mať na pamäti, že rezervačný systém je len nástroj - všetky formálne náležitosti si každý prevádzkovateľ rezervačného systému musí nastaviť a zabezpečiť z vlastného pohľadu - ako správca osobných údajov.
Áno, rezervačný systém obsahuje podporu pre správu a využívanie zľavových kódov, voucherov, darčekových poukazov. Stačí do systému zadať konkrétne kódy, nastaviť ich parametre (počet použitie, platnosť, vyššie zľavy) a poskytnúť ich zákazníkom. Pri rezervácii potom zákazník môže tento kód využiť a tým sa mu ihneď upraví cena rezervácie, ktorú tiež môže okamžite uhradiť.
Aj to je možné. Vďaka kombinácii platobnej brány, vyžadovanie platby a generovanie QR kódu / PDF súboru, je možné veľmi ľahko ponúkať termín, kedy jeho rezervácie môžu ľahko fungovať ako vstupenky. Vďaka odbavovacej aplikácii je potom veľmi efektívne uskutočniteľná ich kontrola a zneplatnenia priamo na podujatí. Vstupenky je možné takto predávať u všetkých typov termínov. Špeciálnym termínom je ale termín typu Miestenky/Sedadlá - vďaka tomuto termínu je možné presne nakresliť konkrétnu podobu tanečnej sály, koncertné haly, autobusu, učebne, posluchárne, atď. A umožniť rezervácie na konkrétne miesta. Vstupenka potom funguje nielen ako priepustka na danú akciu, ale tiež ako miestenka na konkrétne sedadlo či stôl. Ideálne pre použitie na koncertoch, divadelných predstaveniach alebo plesách. Mapu miest si vytvárate sami, podľa konkrétnych potrieb a zadarmo!