... je online rezervačný systém a jeden z najefektívnejších spôsobov rezervácie a komunikácie so zákazníkmi.
Systém je určený pre všetkých podnikateľov, ktorí ponúkajú priame služby zákazníkom alebo sa s nimi stretávajú. Svoje využitie tak rezervačný systém nájde u rôznych športovísk, drobných služieb (kaderníctvo, masáže, atď.), vzdelávania, prenájmov miestností, koncertov a u mnohých ďalších typov podnikania.
Systém reenio sa prispôsobí konkrétnym potrebám Vášho podnikania vďaka širokým možnostiam nastavenia vzhľadu a parametrov rezervácií.
Prednášky, kultúrne podujatia, workshopy, detské tábory, ...
Výukové kurzy, športové podujatia, tanečné kurzy, ...
Wellness, kozmetika, ordinácie, autoservisy, ...
Aerobik, fitness, marketingové akcie, šport, ...
Vstupenky, poukazy, ...
Prenájom miestnosti a ďalšie ...
Premýšľate, či je pre Vás on-line rezervačný systém vhodný? Prejdite si ČASTÉ OTÁZKY alebo stránky DOKUMENTÁCIE a vyskúšajte systém reenio.
Prvotné nastavenie Vám bude trvať len chvíľku! Záleží samozrejme na type Vášho podnikania a rozsahu ponuky, respektíve termínov. Avšak podľa našej skúsenosti a spätnej väzby od našich klientov sa čas potrebný pre prvotné nastavenie a spustenie rezervácií najčastejšie pohybuje od 30 minút do 2 hodín. Prvotné nastavenie by sme prirovnali k založeniu profilu na sociálnej sieti. Je to veľmi jednoduché a užívateľsky prívetivé. Nie je sa teda čoho báť!
Navyše nie je potrebné nastavovať všetky informácie a všetky termíny hneď naraz. Väčšinu vecí môžete nastaviť postupne, a časom pridávať ďalšie služby a termíny.
Jednoducho povedané, čas, ktorý venujete prvotnému nastaveniu, sa Vám v priebehu jedného týždňa vráti, a to v podobe úspory času, ktorý teraz trávite osobnou alebo telefonickou rezerváciou a hľadaním voľného termínu v diári pre zákazníkov.
Ak už navyše máte databázu alebo zoznam svojich zákazníkov napr. v Exceli, nie je problém ich importovať do systému, čo ešte viac uľahčí prvotné rozbehnutie celého systému.
Samozrejme! Rezervačný systém reenio Vám dokonca z časti môže webové stránky nahradiť.
S rezervačným systémom reenio máte možnosť si veľmi jednoducho a rýchlo vytvoriť vlastnú rezervačnú webovú stránku, kde môžete mať, okrem rezervačného kalendára, taktiež základné informácie o firme a ponúkaných službách.
Zároveň môžete u jednotlivých služieb uviesť doplňujúce informácie, napr. priamy kontakt na zamestnanca, fotografie alebo mapu miesta poskytovania služieb. Stránka je responzívna, čo znamená, že je prispôsobená aj pre mobilné zariadenia.
Áno, rezervačná stránka reenio je štandardne prístupná na samostatnej adrese (neco.reenio.sk, rezervacia.vasafirma.cz, vasarezervacia.cz, apod.).
Avšak rezervačný formulár môžete prepojiť aj so svojou už existujúcou webovou prezentáciou! Prepojenie nie je nijako technicky závislé na spôsobe prevádzky súčasného webu, len je potrebné vložiť jednoduchý kód do stránok. Môže sa jednať o rezervačné tlačidlo (rezervačný kalendár sa otvorí samostatne) alebo o priame prepojenie rezervačného kalendára do webu (návštevník je potom stále vizuálne na Vašom webe). Síce to znie technicky zložito, ale verte, že to náročné nie je. Prípadne sa môžete obrátiť na našu podporu alebo známeho, ktorý sa vo weboch trochu orientuje!
Nie je lepšie nechať zákazníka, nech si sám vyberie, aký spôsob rezervácie je pre neho najpríjemnejší?
Využívanie rezervačného systému reenio a telefonické objednávky sa nevylučujú! Naopak sa tieto dve možnosti skvele dopĺňajú.Zložité dohováranie sa na termíne po telefóne, ktorý vyhovuje obom stranám, tak absolútne odpadáva a Vy konečne získate podnikateľskú slobodu.
V rezervačnom systéme Váš zákazník uvidí, kedy máte voľno a sám si vďaka tomu jednoducho nájde pre seba najvhodnejší termín. Detaily poskytovanej služby potom môžete dohodnúť buď osobne alebo telefonicky. To už záleží na Vás a na tom, čo Vám viac vyhovuje. V rezervačnom systéme totiž uvidíte novú rezerváciu a môžete tak zákazníka sami kontaktovať (e-mailom, SMS, telefonicky).
Obávate sa zbytočne! Rezervačný systém reenio funguje v cloude ako služba (využívame technológie spoločnosti Microsoft). Nie je teda potrebné nič inštalovať, ani kupovať servery či iné náročné vybavenie. Stačí Vám dnešný bežný počítač (alebo iné moderné zariadenie) s pripojením na internet a moderný prehliadač.
Nie je nič jednoduchšie, ako sa zaregistrovať a počas niekoľkých málo minút systém zadarmo vyskúšať (nastavovať a rezervovať).
Systém totiž máte k dispozícii v režime FREE, kedy nie ste nijak zásadne obmedzení funkcionalitou ani časom (žiadna skúšobná verzia na 30 dní), ale iba niektorými prevádzkovými parametrami. Môžete si tak vyskúšať celý systém, či Vám aj Vášmu podnikaniu bude vyhovovať.
Dokonca ho môžete začať ihneď používať pre reálne rezervácie svojich klientov. Ak vyčerpáte nastavené obmedzenia bezplatnej verzie, môžete plynule prejsť na niektorý z vyšších balíčkov. Vaši zákazníci si toho ani nevšimnú.
Áno, môžete využívať našu mobilnú aplikáciu pre odbavovanie rezervácií. Tú si stiahnete z Google Play alebo App Store do svojho mobilného zariadenia (Android). Priamo na mieste potom môžete rýchlo kontrolovať stav konkrétnych rezervácií a zároveň vykonávať zmenu ich stavu. Ak si navyše aktivujete generovanie čiarových alebo QR kódov, stačí len namieriť fotoaparát telefónu (alebo iné zariadenie pre čítanie kódov) na kód zaslaný v rezervačnom emaile a aplikácia okamžite zobrazí detail konkrétnej rezervácie, a to vrátane ďalších podrobností.
Áno, spolupracujeme s platobnou bránou GoPay, takže nie je problém realizovať priamo on-line platby od svojich zákazníkov, a to vrátane zaistenia EET. Stačí mať zriadenú platobnú bránu u GoPay a len prepojiť rezervačný systém a vašu bránu. Okrem priamych on-line platieb je v systéme rovnako možné využívať tzv. zákaznícky kredit. Dokonca je možné výslednú cenu rezervácie aj modifikovať zákazníkom, a to pomocou vlastných rezervačných formulárov, napr. zľava pri členstve v klube, cena za doplnkové služby naviac, atď.
Áno, rezervačný systém obsahuje podporu pre správu a využívanie zľavových kódov, voucherov, darčekových poukazov. Stačí do systému zadať konkrétne kódy, nastaviť ich parametre (počet použitie, platnosť, vyššie zľavy) a poskytnúť ich zákazníkom. Pri rezervácii potom zákazník môže tento kód využiť a tým sa mu ihneď upraví cena rezervácie, ktorú tiež môže okamžite uhradiť.
Aj to je možné. Vďaka kombinácii platobnej brány, vyžadovanie platby a generovanie QR kódu / PDF súboru, je možné veľmi ľahko ponúkať termín, kedy jeho rezervácie môžu ľahko fungovať ako vstupenky. Vďaka odbavovacej aplikácii je potom veľmi efektívne uskutočniteľná ich kontrola a zneplatnenia priamo na podujatí. Vstupenky je možné takto predávať u všetkých typov termínov. Špeciálnym termínom je ale termín typu Miestenky/Sedadlá - vďaka tomuto termínu je možné presne nakresliť konkrétnu podobu tanečnej sály, koncertné haly, autobusu, učebne, posluchárne, atď. A umožniť rezervácie na konkrétne miesta. Vstupenka potom funguje nielen ako priepustka na danú akciu, ale tiež ako miestenka na konkrétne sedadlo či stôl. Ideálne pre použitie na koncertoch, divadelných predstaveniach alebo plesách. Mapu miest si vytvárate sami, podľa konkrétnych potrieb a zadarmo!
Prinášame Vám niekoľko PDF dokumentov, ktoré popisujú možnosti dnešných rezervačných systémov a tiež poskytujú náhľad na to, ako tieto on-line rezervačné systémy môžu pomôcť v podnikaní. Tieto príručky sú určené ako podnikateľom v oblasti zákazníckych služieb, tak všetkým ostatným, ktorí chcú zlepšiť organizáciu času vo svojej firme a nájsť ľahšie cestu komunikácie so svojimi zákazníkmi.